Sunday, December 30, 2007

laikas pasiaiškinti...

šiandien p.internetas (google alerts pagalba) man pranešė, kad aš esu... Emigrantas. Bent jau taip, paskaitęs mano blog'o įrašus nusprendė Liutauras (http://www.blogas.lt/liutauras/311914/).

Ačiū Liutaurui už dėmesį mano internetiniam kampui (vertinu tamstos nuomonę apie lietuvišką žiniasklaidą, PR, visuomenę bei internetą), ir noriu prisipažinti, kad nesu emigrantas :) Taip, dėl savo mokymų veiklos tenka nemažai keliauti, tačiau Lietuva man yra ir tėvynė, ir namai.

na va, pasiaiškinau ir galėsiu eiti ramiai miegoti.. nes jau vėlu, o tie Naujieji kaip neateina, taip neateina.. nors kasnakt už lango šaudo saliutai / fejerverkai.

o nuotraukoje nuostabus vaizdelis pakeliui į Švenčionis - nors sniego nėra, medžiai gražiai apšerkšnyję..

No comments: